TOSHIBA – MARKA

Choć nazwa Toshiba Corporation pojawia się oficjalnie w 1984r, historia firmy sięga aż do roku 1875. Firma wywodzi się z Japonii, ojczyzny wielu produktów najwyższej jakości i nowoczesności.

Marka kojarzy się przede wszystkim z produktami elektronicznymi i sprzętem komputerowym, ale zajmuje też czołową pozycję w dziedzinie klimatyzacji i pomp ciepła.

Hasło, które niegdyś witało gości odwiedzających fabrykę „Ułatwiamy życie rzeczami potrzebnymi ludziom” jest aktualne do dziś.

Firma, zatrudniając około 200 000 pracowników na całym świecie dostarcza produkty oparte o najlepsze i najbardziej nowoczesne technologie.

TOSHIBA – KLIMATYZACJA

Toshiba wielokrotnie potwierdzała fakt bycia liderem na rynku klimatyzacji, zaczynając od roku 1950r, kiedy wyprodukowała swój pierwszy Klimatyzator Toshibaklimatyzator. Kolejne innowacje technologiczne to sprężarka rotacyjne, elektroniczne sterowanie, jednostka inwerterowa oraz podwójna sprężarka rotacyjna.

Nie są to jedyne znaczne osiągnięcia tej marki – rewolucyjny inwerter hybrydowy, filtr plazmowy z cząsteczkami srebra czy systemy VRF nowej generacji to przykłady dalszych, często nagradzanych osiągnięć.

JAKOŚĆ TOSHIBA

Klimatyzatory Toshiba są synonimem jakości i w pełni zasługują na takie skojarzenia. W czasach, gdy rynek zdominowany jest przez tanie produkty słabej jakości, Toshiba doskonale spełnia zapotrzebowanie wymagających klientów.

Firma od 60 lat prowadzi badania, projektuje i wdraża innowacyjne systemy klimatyzacyjne, które spełniają nawet najsurowsze przepisy.Certyfikat Euorovent dla Toshiba

Potwierdzeniem tego faktu są certyfikaty przyznawane przez niezależne instytucje takie jak TUV, WEEE, RoHS czy REACH.

Toshiba bierze także udział w programie Eurovent – dając tym samym pewność swoim klientom, że produkty będą działać zgodnie z dokumentacją projektową, a podane koszty oraz zużycie energii zostały prawidłowo określone.

TOSHIBA I EKOLOGIA

Działalność grupy Toshiba to innowacje technologiczne idące w parze z „Postępem Eko-rewolucji”. Grupa chce skutecznie wpływać na poprawę kondycji środowiska naturalnego produkując urządzenia charakteryzujące się niskim zużyciem energii oraz efektywnym systemem oczyszczania powietrza.

Grupa Toshiba utworzyła Environmental Vision 2050 – wizję świata, w którym „Ludzie wiodą godziwe życie w harmonii z Ziemią”.

Toshiba dba o srodowiskoJak dbałość o środowisko przejawia się w urządzeniach klimatyzacyjnych tej marki? Odpowiednie materiały używane do produkcji oraz wysoka wydajność jednostek są odpowiedzią na to pytanie. Ponadto marka nadąża za bieżącymi przepisami – w odpowiedzi na nowe prawo dotyczące sprawności energetycznej wprowadzone w UE w 2013 roku wprowadzone zostały nowe etykiety energetyczne dla systemów klimatyzacyjnych poniżej 12kW. Klienci mogą wybrać urządzenia opierając się o dane SEER/SCOP – wartości sezonowego współczynnika efektywności energetycznej – wraz z poziomem mocy akustycznej urządzeń.

Obszary zastosowania

  • RozwiązaniaDLA KAŻDEGO
  • ElastycznośćINSTALACJI
  • Cicha pracaW DOMU I BIURZE
  • Znajdź rozwiązanie dla siebie+48 61 867 66 76